0 item(s) - € 0,00
U heeft geen producten in uw winkelwagen.
  • Veilig betalen met iDEAL of PayPal
  • Snelle leveringen & Gratis verzending vanaf € 25,- (Daaronder € 2,95)
  • 14 dagen bedenktijd

Hoe plaats ik een bestelling bij automotive-line.nl?

  • Zoek uw gewenste artikel dat u wilt kopen.
  • Klik op “bestel nu”. Het artikel wordt in het winkelwagentje geplaats.
  • Klik op “Ga verder met winkelen” voor het bestellen van andere artikelen.
  • Klik op “Ga door naar afrekenen” voor het afronden van uw bestelling.
  • Log in op uw account of, als u er nog geen heeft, maak dan een account aan tijdens uw bestelling.

 

 

Zijn de genoemde prijzen inclusief of exclusief BTW?

  • Alle prijzen op de website worden zowel inclusief als exclusief BTW getoond.
  • Voor bedrijven uit het buitenland is het mogelijk een factuur zonder BTW te ontvangen. Dit kan automatisch via de website of neem hiervoor contact op via info@automotive-line.nl of telefoon: 0031 (0)475 218 632.

 

Kunnen bedrijven uit EU-landen BTW-vrij bestelling?

  •  Voor bedrijven uit EU-landen is het mogelijk om een intracommunautaire factuur zonder btw te ontvangen.
  • U kunt bij het afrekenen van uw bestelling de bedrijfsgegevens invullen en een geldig BTW-identificatienummer.
  • Uw BTW-identificatienummer zal automatisch worden gecontroleerd, en indien goedgekeurd, kunt u direct zonder btw kopen.

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

  • Zodra u uw bestelling heeft geplaatst ontvangt u een orderbevestiging en een factuur.
  • In de regel worden bestellingen die voor 15:00 uur besteld zijn dezelfde dag verstuurd, tenzij anders aangegeven. 
  • Automotive-line.nl e-mailt u zodra wij uw bestelling hebben overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt dan ook een Track en Trace systeem waarmee u de status van uw bestelling kunt volgen. (Let op: deze e-mail kan in de spam box terecht komen)
  • Mocht u vragen hebben over de status van uw bestelling dan kunt u altijd contact opnemen via info@automotive-line.nl of telefoon: 0031 (0)475 218 632.

 

 

Ik heb niet alle artikelen ontvangen.

Indien niet alle artikelen uit uw bestelling op voorraad zijn, kan het voorkomen dat uw bestelling in verschillende delen wordt verzonden. Wij zullen u ten alle tijden hiervan op de hoogte brengen.

 

 

Ik heb een beschadigd / defect / incompleet artikel ontvangen.

Als u een artikel heeft ontvangen dat defect, beschadigd of niet compleet is, kunt u contact opnemen via info@automotive-line.nl of telefoon: 0031 (0)475 218 632. Wij zullen er dan voor zorgen dat u zo snel mogelijk het juiste artikel krijgt opgestuurd.

 

 

Wat zijn de levertijden van Automotive-line.nl?

  • Wij streven ernaar om producten die voor 15:00 uur worden besteld de volgende dag te leveren, tenzij anders bij het artikel vermeld staat.
  • Voor levering naar België kan het voorkomen dat de verzending een dag langer duurt.

 

 

Is het mogelijk vanuit het buitenland te bestellen?

  • Ja, wij leveren ook naar België en Duitsland. Voor andere Europese landen neemt u contact op met de verkoopafdeling via info@automotive-line.nl of telefoon: 0031 (0)475 218 632.
  • Voor bedrijven uit het buitenland is het mogelijk een factuur zonder BTW te ontvangen. Neem hiervoor contact op met de verkoop afdeling.