Garantie

Garantie aanvragen

Is een product defect of werkt het niet meer naar behoren, dat is altijd vervelend. Bij Automotive Line proberen wij u hierin altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn. Voor een garantieaanvraag neemt u contact op met onze klantenservice, dat mag telefonisch of per email. Vaak zullen wij u vragen om een foto of video toe te sturen zodat wij het defect kunnen beoordelen. Lukt dat niet dan ontvangen wij graag het product ter beoordeling.

Garantietermijn

Producten bij Automotive Line hebben verschillende garantietermijnen, dit komt omdat ieder product een andere levensduur heeft. Garantietermijnen worden bij ieder product afzonderlijk vermeld, staat er niets vermeld dan zit er 1 jaar garantie op het product.

Automotive Line neemt geen fabrieksgaranties of andere garanties over van de leverancier, valt een product buiten de garantieperiode dan kunnen wij helaas niets meer doen. Wel kunnen wij kijken of een product nog is te repareren.

Gedekte gebreken:

De garantie dekt gebreken die het gevolg zijn van ondeugdelijke materialen of gebreken bij fabricage of constructie van het product. Dit omvat gebreken die de normale werking van het product belemmeren.

Uitgesloten van garantie:

Slijtage en normale veroudering van het product vallen niet onder de garantie. Schade veroorzaakt door onjuist gebruik, onzorgvuldigheid, ongeautoriseerde reparaties, externe invloeden of natuurrampen wordt eveneens uitgesloten van garantie.

Garantieaanvraag indienen

Meld uw garantieaanvraag bij onze klantenservice. Als zij u verzoeken het product naar ons op te sturen volg dan onderstaande stappen. Nadat wij het product hebben ontvangen en beoordeeld nemen wij contact met u op.S

Hoe retour sturen?

Het retour sturen van een product naar Automotive Line verloop eenvoudig via onderstaande stappen:

  1. Meld uw retour aan via info@automotive-line.nl en vermeld indien mogelijk de reden van retour.
  2. U ontvangt vervolgens een retour formulier, vul dit formulier in en voeg het bij de retour zending.
  3. Zorg dat het product goed is verpakt in een verzenddoos, zodat het tijdens transport niet beschadigd raakt.
  4. U kunt vervolgens de zending naar ons opsturen, retourkosten zijn voor eigen rekening.
  5. Zodra wij de zending hebben ontvangen wordt het product beoordeeld, en ontvangt u een update.

Retour adres:

Automotive Line

T.a.v. Afdeling garantie aanvragen

De Hanze 16

6049HZ Herten